loading
Контракт Контракт

Контракт

Немає можливості поповнити рахунок прямо зараз?
Замовляйте послугу «Обіцяний платіж» на 200 грн та користуйтесь й надалі!

Зараз у дорозі, за кермом, незручно чи просто немає часу поповнити рахунок?

Ніколи шукати термінал для поповнення рахунку та немає можливості зайти на сайт?

В даний момент немає грошей на банківській карті для поповнення рахунку?

Підключи «Обіцяний платіж»

Послуга «Обіцяний платіж» дозволяє користуватися зв’язком в межах 200 грн протягом 14 днів.

Як підключити
open

Будь який зручний для Вас спосіб підключення послуги «Обіцяний платіж» на вибір:

  • наберіть на своєму мобільному телефоні *810*100#
  • відправте SMS на номер 810 (безкоштовно)

Для підключення послуги «Обіцяний платіж» необхідно дотримуватись наступних умов:

  • на Вашому номері немає підключеної послуги «Обіцяний платіж» (на жодному з номерів, що знаходяться на спільному особовому рахунку);
  • Ваш номер активний чи знаходиться у блокуванні по низькому балансу;

Увага!

  1. Якщо Ваш номер заблокований по низькому балансу, Вам доступні усі способи підключення послуги «Обіцяний платіж» окрім SMS.
  2. Якщо Ваш номер заблокований по низькому балансу та сума заборгованості по Вашому особовому рахунку складає більше 200 грн, то при підключенні послуги «Обіцяний платіж» Ваш номер не буде розблокований.
  • сума заборгованості по Вашому особовому рахунку складає менше, ніж 3000 грн.
Деталі
open
Скільки коштує
open

Плата за послугу «Обіцяний платіж» складає 20 грн.

Списання грошей відбувається при відключенні послуги «Обіцяний платіж», при якому Ваш баланс буде зменшено на 200 грн та додатково знята плата 20 грн.

При поповненні Вашого особового рахунку будь яким способом на суму більше, ніж 200 грн, послуга «Обіцяний платіж» автоматично відключається та знімається плата за послугу 20 грн.

При поповненні рахунку на суму менше, ніж 200 грн, відбувається часткове покриття послуги «Обіцяний платіж» еквівалентно до суми поповнення.

Наприклад:

  1. Ви 10 березня замовили послугу «Обіцяний платіж». При наступному поповненні 20 березня на суму 250 грн послуга «Обіцяний платіж» буде відключена, баланс буде зменшено на 200 грн та додатково буде знята плата за послугу 20 грн.
  2. Ви 10 березня замовили послугу «Обіцяний платіж». При наступному поповненні 20 березня на суму 170 грн відбудеться часткове покриття послуги «Обіцяний платіж», залишок послуги складе 30 грн.
    23 березня послуга ««Обіцяний платіж» буде відключена по закінченню терміну дії, баланс буде зменшено на 30 грн та додатково знята плата за послугу 20 грн.
  3. Ви 10 березня замовили послугу «Обіцяний платіж». Поповнення рахунку не було. 23 березня послуга «Обіцяний платіж» буде відключена по закінченню терміну дії, баланс буде зменшено на 200 грн та додатково знята плата за послугу 20 грн.

При перевірці поточного рахунку баланс відображається з урахуванням підключеної послуги «Обіцяний платіж».

Деталі
open
Хто може скористатись
open

Послуга доступна усім приватним клієнтам контрактної форми обслуговування.

Як перевірити статус
open

Будь який зручний для Вас спосіб перевірки статусу послуги «Обіцяний платіж» на вибір:

  • наберіть на своєму мобільному телефоні *810*0# 
  • відправте SMS на номер 811 (безкоштовно)

При перевірці поточного рахунку *110*10# баланс відображається з урахуванням підключеної послуги «Обіцяний платіж».

Відключення послуги
open

Послуга «Обіцяний платіж» відключається в наступних випадках:

  • по закінченню терміну діє (14 днів)
  • при поповненні Вашого особового рахунку на суму більше номіналу послуги «Обіцяний платіж»