loading
З 01 квітня 2024 року усі послуги оплати з мобільного рахунку окрім переказу коштів з мобільного рахунку на банківську карту будуть недоступними. Послуга переказу коштів з мобільного рахунку на банківську картку буде доступна лише для ІДЕНТИФІКОВАНИХ абонентів передплати.

Поповнення банківської картки з мобільного рахунку - це інструмент для здійснення повернення авансових платежів з мобільного рахунку абонента на банківську карту.

Для здійснення платежів з мобільного рахунку ви можете скористатися послугами нашого партнера EasyPay на сайті easypay.ua.

Обмеження щодо здійснення платежів:

  • мінімальна сума поповнення – 1 грн;
  • «максимальна сума поповнення (з урахуванням можливої комісії) –2900 грн (з 15 жовтня 2024 року);
  • «максимальна кількість операцій, на одні реквізити, не може перевищувати 3 операцій на добу»;
  • максимальна сума поповнень протягом календарного місяця –  2900 грн включаючи комісію (з 15 жовтня 2024 року) ;
  • мінімальний залишок на балансі після здійснення поповнення – 1 грн;
  • послуга доступна лише для клієнтів передплаченого зв’язку та з 01 квітня 2024 року доступна виключно для ІДЕНТИФІКОВАНИХ* клієнтів передплаченого зв’язку.

* для реєстрації свого номеру абонента передплаченого зв’язку скористайтеся сервісом ДІЯ у My Vodafone, або завітайте до найближчого магазину Vodafone.

Юридичне пояснення:
під «Поповненням банківської картки з мобільного рахунку» мається на увазі можливість повернення оператором невикористаних коштів споживачеві з використанням фінансових послуг, які надаються відповідно до вимог законодавства про платіжні системи та переказ коштів, у відповідності до п.76 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених ПКМУ від 11.04.2012 № 295.

Корисна інформація

Безпека

Безпека

Користуйтеся лише тими сервісами, про які можна знайти інформацію на офіційному сайті компанії

Щоб убезпечити свої мобільні кошти, запам’ятайте 2 простих правила:

  1. Нікому і ніколи не передавайте ОТР паролі, що приходять в SMS. Жодна служба будь-якої установи чи мобільного оператора не має права запитувати у вас цей пароль.
    Тож якщо у вас в телефонній розмові запитують OTP, можете класти слухавку, це точно шахраї.

  2. Також зверніть увагу, що ми не співпрацюємо з сервісами, які офіційно не працюють в Україні, такі як Webmoney, Qiwi чи Яндекс Деньги.

За якими ознаками можна визначити, що сайт, через який ви плануєте зробити переказ – справжній і офіційний

  1. Адреса сайту. Якщо вона виглядає ось так https://www.vodafone.ua – має національний домен верхнього рівня – .ua, це означає, що компанія підтвердила наявність у неї зареєстрованої торгової марки. Великі компанії завжди підтверджують її наявність.
  2. Дизайн, тексти та загальна структура сайту. Шахрайські сайти, що намагаються походити на офіційні сторінки, зазвичай мають застарілий дизайн, не оновлені логотипи, картинки, кольори також можуть відрізнятися від кольорів бренду. Скоріш за все, ніхто не буде перекладати сайт кількома мовами сайту. Тексти можуть мати велику кількість помилок.
  3. Блок з контактами та зворотнім зв’язком. Великі і середнього розміру компанії навряд чи будуть використовувати популярні поштові сервіси типу Gmail чи UKR.NET. Скоріш за все, пошта буде виглядати так (назва відділу/служби/функції, потім «@», назва компанії та домен «.ua». Наприклад, press@vodafone.ua. В українських телеком-операторів номер контакт-центру зазвичай один і починається з 0 800.