loading

Ми розширили пакет програми, щоб ви почувалися безпечніше будь-де. Відтепер страхове покриття буде діяти на перелік особливо небезпечних захворювань, включно з COVID-19.

SMART TRAVEL – це поліс туристичного страхування, який забезпечує отримання медичної допомоги за кордоном, організацію та оплату медичного обслуговування.

Умови страхування

Страховик АТ «СК «АРКС».
Страхова сума – 30 000 євро.
Страхування включає:

  • Швидка невідкладна допомога
  • Надання невідкладної стаціонарної допомоги в медичних закладах
  • Оплата ліків призначених для невідкладного лікування або зняття гострого стану
  • Медичне транспортування
  • Невідкладна стоматологічна допомога

Додатково:

  • Надання невідкладної амбулаторної та стаціонарної допомоги в медичних закладах
  • Діагностика захворювання за допомогою тестів при наявності симптомів захворювання, за призначенням лікаря
  • Лікування в межах ліміту 50% від страхової суми за програмою

Страховий платіж – від 25 гривень на день в залежності від країни перебування.

Більше про умови страхування дізнайтеся у Договорі страхування.

КраїниВартість полісу (нові умови COVID 19)
Східна Європа (Польща, Словаччина, Румунія та Угорщина)25 грн на добу
Весь світ (окрім США та Канади)35 грн на добу
Весь світ (включно з США та Канадою)140 грн на добу

Страхове покриття однакове для всіх країн.

Чому SMART TRAVEL це розумне рішення?

Вигідно

Вартість полісу туристичного страхування зі стандартним страховим покриттям лише від 25 грн на день.

Без переплат

З полісом SMART TRAVEL сплачуйте лише за фактичні дні перебування за кордоном. Страховку можна оформити навіть на один день!

Зручно та швидко

Підписуйтеся на послугу страхування один раз, а активуйте перед кожною новою поїздкою лише в кілька кліків.

Безпечно

Оновлений пакет програми покриває навіть особливо небезпечні захворювання, включно з COVID-19.

Як це працює?

  1. Оформіть підписку на страховку.
  2. Активуйте страховку перед подорожжю або протягом перших 5 годин перебування за кордоном.
  3. Вартість страховки буде автоматично списуватись з мобільного рахунку за кожний день подорожі.

Публічний договір про використання електронних грошей ТОВ «ГлобалМані»

Поширені запитання

Що таке SMART TRAVEL і чому він необхідний?
open

SMART TRAVEL   це поліс туристичного страхування, який забезпечує отримання медичної допомоги за кордоном, організацію та оплату медичного обслуговування.

Медична допомога за кордоном, як відомо, може коштувати десятки тисяч ЄВРО і при зверненні до лікаря обов'язково вимагають медичну страховку:

  • Якщо у вас є страховка, ви гарантовано отримуєте безкоштовну медичну допомогу в поїздці в рамках страхової програми. Усі витрати, пов'язані з оплатою за консультації лікарів, медикаменти і навіть перебування у клініці, проводить страхова компанія на рахунок клініки (ви нічого не витрачаєте!).
  • Якщо такої страховки немає, всі витрати на лікування оплачує клієнт за свій рахунок, а отримання медичної допомоги за кордоном коштує дуже дорого (наприклад, виклик швидкої допомоги у Австралії коштує 200 EUR; візит травматолога і накладення гіпсу в Австрії – 1500 EUR; операція щодо гострого апендициту в Німеччині – 2550 EUR).
Які переваги оформлення Туристичної страховки SMART TRAVEL у порівнянні з пропозиціями інших страхових компаній?
open

Основні переваги оформлення Туристичної страховки SMART TRAVEL від АТ «СК «АРКС»:

  • Активація послуги за 1 хвилину без вказання особистих даних
  • Оплата тільки за фактичні дні перебування за кордоном (платіж списується з мобільного рахунку за кожен день перебування за кордоном)
  • Можливість оформлення протягом 5 годин з моменту перетину кордону
Які ризики покриває страховка?
open

Страхове покриття програми включає:

  • Швидку невідкладну допомогу
  • Надання невідкладної стаціонарної допомоги в медичних закладах
  • Надання невідкладної амбулаторної допомоги в медичних закладах
  • Оплату ліків, призначених для невідкладного лікування або зняття гострого стану
  • Медичне транспортування
  • Невідкладну стоматологічну допомогу
  • Медичну евакуацію
  • Репатріацію
  • Організацію передачі термінових повідомлень, пов’язаних із страховим випадком
Чи покриває страховка активний відпочинок?
open

Мета поїздки, що покривається умовами програми SMART TRAVEL включає екскурсійний туризм, активний відпочинок, навчання, пляжний відпочинок, інтелектуальну працю.
Мета поїздки «активний відпочинок» (тільки на любительському рівні, без участі в змаганнях) передбачає:

  • зимові види спорту (гірські лижі та сноуборд на аматорському рівні на гірськолижних курортах під час відпочинку)
  • дайвінг (глибина занурення до 18 метрів)
  • плавання (в басейнах, річці, морі), аквааеробіка
  • рафтинг (1-2 рівень складності)
  • катання на конях, верблюдах, слонах
  • катання на квадроциклах та багі (в тому числі перебування застрахованої особи в якості пасажира)
  • катання на велосипеді
  • парасейлинг (політ на парашуті (парасейлі) за катером)
  • туристичні походи/трекінг (1-2 категорії складності, за умови, що висота сходження не більше 2500 метрів)
  • пляжний футбол, пляжний волейбол, сквош, бадмінтон
Як оформити страховку?
open
  1. Безкоштовно підпишіться на послугу, а саме зазначте свої дані, які будуть в подальшому використовуватись для швидкого випуску полісу (активації).
    Для зручності активації послуги рекомендуємо додати в підписку осіб, які можуть подорожувати з Вами або для яких Ви часто оформлюєте страховку.
  2. При виїзді за кордон активуйте послугу, зазначивши країну поїздки та термін перебування за кордоном.

Детальніше в інструкції

Чи є можливість оформити страховку після перетину кордону?
open

Так. Оформлення страховки можливе, якщо з моменту перетину кордону України з іншою державою пройшло не більш 5 годин, що клієнт може підтвердити документально (див. пункт 16.3.6. Умов страхування (Оферти).

Хто може скористатись SMART TRAVEL?
open

SMART TRAVEL можуть використовувати всі абоненти Vodafone Україна.

Сплата послуги за рахунок мобільних коштів доступна тільки для передплаченого зв’язку Vodafone.

Які існують обмеження щодо оплати страховки за рахунок коштів на мобільному рахунку?
open

Оформити договір страхування SMART TRAVEL може будь-який абонент мобільного оператору Vodafone Україна у віці від 18 до 70 років. За бажанням клієнт може застрахувати до 4 інших осіб віком від 1 до 70 років.

Які існують обмеження щодо купівлі та оплати страховки?
open

Баланс на особовому рахунку після здійснення оплати послуги не повинен бути меншим, ніж 100 грн.

Що необхідно робити при настанні страхової події?
open

При настанні страхової події, що потребує медичної та іншої допомоги, передбаченої умовами договору, необхідно:

Зв’язатися з асистуючою компанією «Балт Асістанс» :


та повідомити:

  • Прізвище та ім’я застрахованої особи;
  • Номер контактного телефону;
  • Місце знаходження (країну, місто, готель тощо);
  • Номер договору страхування;
  • Повідомити, що відбулося і яка потрібна допомога.

Якщо застрахована особа не має можливості зв’язатися з асистуючою компанією або ситуація вимагає прийняття негайного рішення, пов’язаного з необхідністю отримання термінової медичної або іншої допомоги, необхідно самостійно звернутися в найближчу медичну установу або до лікаря по допомогу та:

  • Обов’язково пред’явити договір страхування SMART TRAVEL (Страховий поліс);
  • Оплатити, якщо буде потрібно, надані невідкладні медичні послуги;
  • Одержати в лікаря чеки, квитанції, належним чином оформлені документи, що підтверджують факт захворювання й суму медичних витрат;
  • Подати в АТ «СК «АРКС» заяву про виплату страхового відшкодування й документи, передбачені договором страхування.

У випадках самостійної оплати медичних послуг, у медичному закладі необхідно отримати:

  • довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
  • рецепти, виписані застрахованій особі лікуючим лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
  • деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
  • документи, що підтверджують факт сплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції тощо);
  • рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час та вартість кожної розмови.