loading
Переказ коштів Переказ коштів

Переказ коштів

Скинутися грошима Скинутися грошима

Скинутися грошима

Розділити рахунок Розділити рахунок

Розділити рахунок

Оплата послуг Оплата послуг

Оплата послуг

Шерити легко

З SharPay легко і вигідно шерити гроші (переказувати кошти) на картки та мобільні рахунки.

Скористайтеся розділом «Пошерити гроші» для переказу коштів зі свого мобільного рахунку* або банківської картки на картку або мобільний рахунок іншого абонента.

*Послуга доступна тільки абонентам Vodafone Передплата.

Зверніть увагу, що функція переказ з картки на картку тимчасово недоступна.

Об'єднуйся з друзями

Функція «Скинутися грошима» дозволить ініціювати збір коштів між друзями та іншими користувачами додатка.

Ми не зберігаємо та не передаємо іншим користувачам дані ваших збережених банківських карток, тому гроші будуть збиратися на ваш мобільний рахунок. Через це ми рекомендуємо використовувати цю функцію лише для абонентів Vodafone Передплата.

Кнопка, що ініціює збір коштів, називається «Скинутися грошима» і знаходиться на Головному екрані в нижньому слайдері за свайпом вправо.

Розділити рахунок

Функція «Розділити рахунок» дозволяє зашерити вже зроблену успішну оплату в додатку з друзями (контактами з телефонної книги).

Ми не зберігаємо та не передаємо іншим користувачам дані збережених банківських карток, тому гроші будуть збиратися на ваш мобільний рахунок. Рекомендуємо використовувати цю функцію лише для абонентів Vodafone Передплата.

Сплачуй швидко та зручно

Більш ніж 200 послуг в категоріях: мобільний зв’язок, комунальні платежі, ігри, банки та фінансові послуги, інтернет, тощо!

Для сплати необхідно ввести номер рахунку (акаунта або інший необхідний ідентифікатор) і суму, обрати джерело платежу – банківська карта або мобільний рахунок, і натиснути «Сплатити».

Зберігайте шаблони та здійснюйте оплату не витрачаючи час на пошук. Список збережених шаблонів ви знайдете в розділі «Шаблони» в розділі «Інші платежі».

SharPay

Встановіть додаток з Google Play або App Store

Корисна інформація

Реєстрація

Реєстрація

Для реєстрації та авторизації в додатку виконайте декілька простих дій:

  • Запустіть додаток SharPay і введіть свій номер мобільного телефона.
  • Ознайомтесь та прийміть умови публічної угоди.
  • Підтвердіть номер мобільного телефона одноразовим паролем з SMS.
  • Створіть код доступу (ПІН-код) до додатку та підтвердіть його.

Користуйтеся всіма перевагами додатку SharPay!

Доступ до послуги можливий тільки за наявності доступу до мережі Інтернет (мобільний доступ або за допомогою Wi-Fi).

FAQ

FAQ

Хто може скористатись додатком?
open

Додаток можуть використовувати абоненти усіх мобільних операторів України. При цьому платежі з особового рахунку (рахунок за мобільним номером) можуть здійснювати тільки абоненти Vodafone Передплата. Для контрактних абонентів платежі з особового рахунку недоступні.

Що робити, якщо я втратив телефон?
open

ВАЖЛИВО! Заблокуй SIM-карту у мобільного оператора. Якщо ти абонент Vodafone, терміново звернись у службу підтримки та попроси заблокувати додаток Sharpay.

Після відновлення номера телефону та розблокування додатка SharPay дані карток з MasterPass (після проходження верифікації) будуть, як і раніше, доступні.

Що робити, якщо не виходить прив’язати банківську картку до додатку?
open

Банківскька картка може бути підв’язана тільки під 1 номер телефону. Може бути так, що ти реєструєш додаток SharPay з одним номером телефону, а картка, яку намагаєшся додати, вже зв`язана з іншим твоїм номером.

Рішення:

  1. Якщо у тебе є доступ до додатка, до якого була підв’язана картка, не з тим номером телефону, який ти реєструєш у SharPay – необхідно увійти в цей додаток і видалити картку. Після цього повторити спробу додати картку у SharPay.
  2. Якщо доступу до додатка немає – необхідно зайти на сайт Masterpass за посиланням – авторизуватися або зареєструватися та в особистому кабінеті видалити картку. Після видалення можна підключати картку до іншого номера телефону, можна повторити спробу додати картку у SharPay.
Я контрактний абонент/абонент не Vodafone. Чи можу я розділяти рахунки чи ініціювати збір коштів?
open

Функціонал розділення рахунку та ініціації збору коштів доступний лише для абонентів Vodafone Передплата. Усі інші функції та операції в додатку доступні для всіх абонентів.

Поповнення телефону пройшло успішно, але кошти не надійшли. Що робити?
open

Тобі необхідно звернутись у банк-емітент картки (банк, що випустив твою картку) та переконатися в успішності платежу.

Якщо платіж пройшов успішно, а кошти на рахунок так і не надійшли, тоді необхідно:

  1. Запросити у банку виписку по картковому рахунку/квитанцію про успішність платежу.
  2. Після цього скан/фото виписки з коротким описом ситуації направити на ComplaintManagementSystem@vodafone.ua.
Які картки можливо використовувати для переказу/отримання коштів та проведення платежів?
open

Оплату можна здійснити картками Visa та MasterCard, які випущені будь-яким банком України. Картка повинна бути відкрита для онлайн-розрахунків. Це питання можна уточнити у службі підтримки банку, який випустив картку. Номер контакт-центру банку вказаний на зворотній стороні картки.  Платежі та перекази в додатку здійснюються в національній валюті України.

Які існують обмеження для поповнення, переказів та платежів?
open
  1. Мінімальна сума поповнення мобільного рахунку – 5 грн. Максимальна сума одного поповнення з картки – 14 999 грн. Максимальна сума поповнення одного мобільного рахунку – 75 000 грн на місяць (30 календарних днів).
  2. Баланс на мобільному рахунку після здійснення платежу не повинен бути меншим, ніж 3 грн. Мінімальна сума платежу з мобільного рахунку 5 грн, максимальна сума платежу з мобільного рахунку 4 000 грн (з урахуванням комісії).
  3. Максимальна кількість операцій, що здійснюється користувачем додатку одному отримувачу платежу (на одні реквізити), не може перевищувати 4 (чотирьох) операцій на добу (24 години).
  4. На операції з платіжної картки діють обмеження, встановлені банком-емітентом картки.
  5. Максимальна сума поповнення банківської картки в додатку – 150 000 грн на місяць (30 календарних днів).
Що робити, якщо помилково вказано невірний номер картки/сума/інші реквізити при переказі/оплаті?
open

Ми реалізували функціонал скасування платежу протягом 5 секунд після його ініціації, тому, якщо ти помітив/помітила свою помилку в процесі оплати, є шанс швидко все виправити. Якщо не встиг/встигла – рекомендуємо терміново звернутися в службу підтримки.

Що робити, якщо не надходить код для 3-D Secure перевірки?
open

Можливі причини затримки:

  1. У банку за карткою закріплений інший номер мобільного телефону. Необхідно уточнити в контакт-центрі твого банку, яким чином можливо змінити номер. Номер контакт-центру банку знаходиться на зворотній стороні банківської картки.
  2. Пам'ять мобільного телефону переповнена.
  3. Затримка на стороні банку, в якому обслуговується картка. Спробуй повторити операцію через деякий час.

Дуже важливо! Працівники банку не можуть назвати код/пароль для проходження 3-D Secure перевірки. Ця інформація їм недоступна.

Що робити, якщо статус операції у додатку «успішно», але кошти отримувачу не надійшли?
open

Після надходження коштів банку отримувача платежу потрібен час для зарахування коштів на рахунок. Успішність платежу в додатку означає, що банк отримувача прийняв платіж та підтвердив правильність введених реквізитів. З питання зарахування платежу необхідно зв'язатися з банком отримувача. Зарахування платежу може здійснюватися від 1 хвилини до 3 банківських днів.

Які причини неуспішної оплати з картки/рахунку?
open

Неуспішна оплата може бути за наступних причин:

  1. Недостатньо коштів на мобільному рахунку/картці.
  2. Платіж перевищує ліміти на здійснення операцій з платіжної картки або мобільного рахунку.
  3. Строк дії картки закінчився.
  4. Транзакція не дозволена банком–емітентом: це означає, що банк, який випустив картку, відмовив у проведенні оплати. Найчастіше це зумовлено блокуванням картки для розрахунків в інтернеті або встановленими лімітами. Для вирішення цього питання необхідно звернутись до свого банку. Телефон вказаний на зворотній стороні картки. Важливо: ліміти можуть обмежувати як сам факт оплати через інтернет, так і максимальну разову суму оплати та максимальну добову суму оплати.
  5. Платіж намагалися зробити з контрактного номера абонента Vodafone чи з мобільного рахунку іншого оператора.
  6. Сервіс, який намагалися поповнити, зараз недоступний.
  7. Виникла системна помилка.
Де я можу побачити історію платежів?
open

Інформація щодо платежів, здійснених у додатку, доступна на Головному екрані – 10 останніх операцій (свайп вправо) та за кнопкою «Всі» на головному екрані над вікном операції з правого боку.

Головний екран додатку
open

Головний екран додатка містить 2 слайдери: верхній та нижній. У верхньому слайдері за свайпом вправо знаходиться картка мобільного рахунку з кнопкою «Поповнити». За свайпом вліво знаходиться кнопка «Додати картку», за допомогою якої можна додати банківську картку в гаманець MasterPass та збережені раніше картки. В нижньому слайдері по свайпу вправо знаходиться кнопка «Скинутися грошима», що ініціює збір коштів (функція доступна наразі лише для абонентів Vodafone Передплата). За свайпом вліво в нижньому слайдері можна побачити останні операції, зроблені в додатку (до 10 штук), над вікнами з операціями знаходиться кнопка «Всі», що відкриває повну історію транзакцій в додатку. В нижній частині екрана знаходяться 3 кнопки: «Інші платежі», «Пошерити гроші» та «Меседжі». У верхньому лівому куті знаходиться меню.

Поповнення та інші послуги
open

У додатку можна поповнити мобільний номер будь–якого оператора мобільного зв’язку України, при цьому поповнення мобільних номерів Vodafone здійснюється безкоштовно. Комісія за платіж вказується на екрані підтвердження платежу. Переказати кошти на мобільний можна перейшовши на сторінку Інші платежі з Головного екрану на категорію Поповнення мобільного. Швидко поповнити свій мобільний можна натиснувши на кнопку «Поповнити» на картці мобільного оператора на головному екрані за свайпом вправо.

Поповнити інтернет, закинути гроші на мобільний чи ігровий акаунт можна натиснувши на кнопку «Інші платежі» на Головному екрані. Дступні для оплати послуги в категоріях: мобільний зв’язок, інтернет, телефонія, телебачення, комунальні платежі, банки та фінансові послуги та інше. Оплати доступні з мобільного та банківської картки. Використовуй пошук та зберігай шаблони платежів для зручності та економії часу.

Функція «Пошерити гроші»
open

В додатку можна пошерити (переказати) кошти з мобільного рахунку на банківську картку. Для цього треба натиснути кнопку «Пошерити гроші» внизу Головного екрана. Ввести номер картки чи відсканувати її, ввести суму (максимальна сума переказу – 4 000 грн, мінімальна – 5 грн, на рахунку має лишитися не менше 3 грн після здійснення переказу), обрати «Мобільний рахунок» у верхньому слайдері та натиснути кнопку «Пошерити». Деталі транзакції можна побачити на головному екрані у нижньому слайдері та в «Історії транзакцій», на які можна перйти, натиснувши кнопку «Всі» над вікном транзакцій в нижньому слайдері на Головному екрані. 

Зверніть увагу, що, функція переказ з картки на картку тимчасово недоступна.

Функція «Скинутися грошима»
open

Функція «Скинутися грошима» дозволить ініціювати збір коштів між друзями та іншими користувачами додатка. Для цього необхідно: ввести суму, яку треба зібрати, написати, на що ти збираєш кошти, наприклад, «ДР Олени», обрати людей з телефонної книги, між якими хочеш ініціювати збір. Загальна сума ділиться порівну за замовчуванням на всіх учасників, в тому числі і на ініціатора збору, але долі можна редагувати вручну. Потім на всіх учасників відправляється меседж про ініціацію збору коштів. Твої друзі, в яких встановлений додаток, отримають повідомлення в розділі «Меседжі. Шеринг з друзями», друзі, в яких додаток не встановлений, отримають SMS–повідомлення. Ми не зберігаємо та не передаємо іншим користувачам дані твоїх збережених банківських карток, тому гроші будуть збиратися на твій мобільний рахунок. Через це функція доступна лише для абонентів Vodafone Передплата, щоб їх без проблем можна було вивести на картку в разі виникнення такої потреби. У розділі «Меседжі» ти зможеш переглядати, як відбувається збір. Кнопка, що ініціює збір коштів, називається «Скинутися грошима» і знаходиться на Головному екрані в нижньому слайдері за свайпом вправо. 

Функція «Розділити рахунок»
open

Функція «Розділити рахунок» дозволяє зашерити вже зроблену успішну оплату в додатку з друзями (контактами з телефонної книги). Для цього треба натиснути на кнопку «Розділити» на транзакції на головному екрані чи в деталях транзакції з розділу «Всі Транзації». Обрати людей з телефонної книги, з ким хочеш розділити рахунок, та відправити меседж. Твої друзі, в яких встановлений додаток, отримають повідомлення в розділі «Меседжі. Шеринг з друзями». Друзі, в яких додаток не встановлений, отримають SMS–повідомлення. Ми не зберігаємо та не передаємо іншим користувачам дані твоїх збережених банківських карток, тому гроші будуть збиратися на твій мобільний рахунок. Через це функція доступна лише для абонентів Vodafone Передплата, щоб гроші без проблем можна було вивести на картку в разі виникнення такої потреби. У розділі «Меседжі» ти зможеш переглядати, як відбувається збір.

Я знайшов помилку (баг) у додатку. Як про неї повідомити?
open

Просимо тебе направити опис помилки, коли вона сталася, модель телефона, версію операційної системи телефона та, якщо це можливо, скріншоти з відображенням помилки на адресу info_pay@vodafone.ua.

Безпека

Безпека

MasterPass — простий, зручний та надійний інструмент для швидких та безпечних оплат в Інтернеті. MasterPass дозволяє ввести реквізити карти всього один раз протягом реєстрації, і при подальших оплатах вводити тільки логін і пароль/ПІН-код для авторизації в платіжному сервісі. Всі картки, які додаються в додаток SharPay, зберігаються в MasterPass.

Стандарт PCI DSS забезпечує безпечну передачу реквізитів платіжних карток через Інтернет.

3-D Secure — це технологія перевірки достовірності онлайн-платежу. Якщо Ваша картка підтримує 3-D Secure, то в процесі переказу грошей Ви побачите додаткове вікно, в якому необхідно буде підтвердити використання картки шляхом введення коду підтверждення, який буде надісланий Вам Вашим банком в повідомленні.

Користуйтеся лише тими сервісами, про які можна знайти інформацію на офіційному сайті компанії
open

Якщо вам потрібно переказати гроші з мобільного рахунку Vodafone, користуйтеся лише тими сервісами, про які можна знайти інформацію на офіційному сайті компанії.

Наш інструмент для переказів – мобільний додаток Sharpay.

У ньому ви можете проводити фінансові операції коштами з мобільного рахунку або з банківської картки:

  • поповнювати мобільний рахунок;
  • переказувати гроші на іншу банківську картку;
  • оплачувати понад 300 різноманітних послуг з каталогу сервісів.

Докладніше про додаток можна почитати на сторінці https://pay.vodafone.ua/uk
Там ви знайдете і посилання на скачування в Play Market та AppStore.
Коли будете реєструватися в додатку, вам на телефон прийде ОТР пароль. Будь ласка, нікому його не повідомляйте – ні «співробітникам служби безпеки банків», ні іншим людям, які можуть назватися представником компанії Vodafone. Ніхто не має права запитувати у вас цей пароль. Його можна ввести лише в додатку Sharpay і більше ніде.

Більше про можливості оплат та переказів з мобільного рахунку можна дізнатися у нас на сайті

Щоб убезпечити свої мобільні кошти, запам’ятайте 2 простих правила:

  1. Нікому і ніколи не передавайте ОТР паролі, що приходять в SMS від Sharpay. Жодна служба банку чи мобільного оператора не має права запитувати у вас цей пароль.
    Тож якщо у вас в телефонній розмові запитують OTP, можете класти слухавку, це точно шахраї.
  2. Не вводьте свої персональні дані на сторонніх сайтах: номер мобільного, картки, ОТР паролі. Sharpay існує виключно у вигляді мобільного додатка. Також зверніть увагу, що ми не співпрацюємо з сервісами, які офіційно не працюють в Україні, такі як Webmoney, Qiwi чи Яндекс Деньги.
За якими ознаками можна визначити, що сайт, через який ви плануєте зробити переказ – справжній і офіційний
open
  1. Адреса сайту. Якщо вона виглядає ось так https://www.vodafone.ua/ – має національний домен верхнього рівня – .ua, це означає, що компанія підтвердила наявність у неї зареєстрованої торгової марки. Великі компанії завжди підтверджують її наявність.
  2. Дизайн, тексти та загальна структура сайту. Шахрайські сайти, що намагаються походити на офіційні сторінки, зазвичай мають застарілий дизайн, не оновлені логотипи, картинки, кольори також можуть відрізнятися від кольорів бренду. Скоріш за все, ніхто не буде перекладати сайт кількома мовамисайту. Тексти можуть мати велику кількість помилок.
  3. Блок з контактами та зворотнім зв’язком. Великі і середнього розміру компанії навряд чи будуть використовувати популярні поштові сервіси типу Gmail чи UKR.NET. Скоріш за все, пошта буде виглядати так (назва відділу/служби/функції, потім «@», назва компанії та домен «.ua». Наприклад, press@vodafone.ua. В українських телеком-операторів номер контакт-центру зазвичай один і починається з 0 800.
Найпоширеніші сценарії дій шахраїв:
open

Шахраї телефонують людині та називають себе співробітником служби безпеки банку. Людині повідомляють, що її картка заблокована та скомпрометована. Тому зараз терміново треба перевести кошти з картки, наприклад, на свій мобільний номер. Потім той же «співробітник» попросить вас швидко назвати йому коди підтвердження із SMS, щоб вони переконалися, що все пройшло як треба.

На перший погляд все може виглядати нормально, безпечно, а часом, і як піклування про клієнта. Давайте розглянемо, що тут не так:

  1. По-перше, впевніться, що назвали саме ваш банк. Якщо «співробітник» правильно озвучив номер вашої картки, це ще не означає, що він дійсно працює в банку.
  2. По-друге, служба безпеки не телефонує з цього приводу своїм клієнтам і SMS з такою інформацією банки не надсилають.
  3. Банки ніколи не пропонують клієнту вивести гроші на мобільний рахунок, навіть якщо це мобільний рахунок клієнта.

Що відбувається насправді в цій ситуації

Картка не заблокована, людина спілкується з шахраями. Поки вона переводить всі кошти з картки на свій мобільний рахунок, шахраї реєструють її в додатку. Людині на телефон приходять SMS з ОТР паролем для реєстрації, та для першої операції. В стресі людина може не прочитати текст SMS, де написано, що ніхто не має права запитувати в неї цей пароль, передає його шахраям, і ті за кілька хвилин переказують кошти з мобільного на свою картку чи телефон.

Як можна захиститися

Пам’ятайте, що тактика шахраїв – тримати людину «на телефоні» якомога довше, не дати їй можливості отямитися та подумати. Вони підганяють та лякають наслідками того, що буде, якщо ви не виконаєте їх інструкцій. Звичайно, кожен з нас, коли почує, що його картка скомпрометована, почне панікувати та робити все, щоб запобігти втраті грошей, але саме в цей момент треба зупинитися та спробувати зрозуміти, що відбувається.

  1. Можна зберегти номер свого банку в телефонній книзі, щоб бачити, коли вам дзвонять саме з вашого банку.
  2. Треба покласти слухавку, знайти на офіційному сайті банку номер гарячої лінії та передзвонити на нього, щоб дізнатися, чи дійсно з вами контактували їх співробітники.
  3. У додатку Му Vodafone ви можете відключити можливість оплати та переказів з вашого мобільного рахунку. Повна інформація за посиланням
  4. Уважно прочитати SMS, які ви отримуєте, і звернути увагу на відправника. Якщо SMS від банку чи від додатка, то саме він буде зазначений як відправник. Ігноруйте повідомлення від відправників без імені та якщо це ім’я лише нагадує офіційну назву банку чи додатка, але написане неточно.
Правила надання послуг

Правила надання послуг

Користувацька угода
open

Додаток може запитувати деякі дозволи до функцій телефону для комфортнішого використання SharPay.

  1. Доступ до повідомлень
    Додаток може відправляти Push-повідомлення, коли вам відправлено важливе чи спеціальне повідомлення.
  2. Доступ до Фото і Мультимедіа
    Ви можете встановлювати фото свого профілю, як нове фото або з тих, які вже є в галереї.
  3. Доступ до Телефонної книги
    Ви можете поповнювати рахунок абонентам з вашої телефонної книги.
  4. Доступ до Камери
    Ви можете сканувати QR-коди і робити оплати в додатку.

Загальні умови користування мережами мобільного зв'язку на сайті Vodafone