loading

З 01 квітня 2024 року усі послуги оплати з мобільного рахунку окрім переказу коштів з мобільного рахунку на банківську карту будуть недоступними. Послуга переказу коштів з мобільного рахунку на банківську картку буде доступна лише для ІДЕНТИФІКОВАНИХ абонентів передплати.

Оплата з мобільного рахунку – це інструмент для здійснення безготівкових платежів навіть тоді, коли поруч немає банківської картки. Платежі здійснюються прямо з вашого мобільного рахунку. Ви можете оплачувати інтернет, телебачення, комунальні, банківські й фінансові послуги, проїзд у транспорті та багато іншого.

Управління послугою доступно в мобільному додатку My Vodafone , де в будь-який час ви можете самостійно вмикати та вимикати доступність оплати з вашого мобільного балансу. Просто зайдіть в додатку в меню Послуги – Доступні послуги – Інші послуги та активуйте Заборону оплати з мобільного рахунку. В якості підтвердження про активацію послуги, ви отримаєте SMS-повідомлення. Після активації заборони оплати, ви не зможете здійснювати платежі з вашого мобільного рахунку.

Для відключення заборони оплати та поновлення можливості використовувати ваш рахунок, як безготівковий метод оплати, зайдіть в розділ Послуги – Мої послуги – Інші послуги та деактивуйте Заборону оплати з мобільного рахунку.

Як це працює?

Послуга працює в режимі 24/7 та доступна для абонентів передплаченого зв’язку.

Для проведення платежу достатньо мати при собі телефон і гроші на рахунку. Платіж здійснюється online декількома простими кроками:

1

Оберіть необхідну послугу/товар для оплати на сайті

2

Оберіть спосіб оплати «Оплата з мобільного рахунку Vodafone»

3

Введіть номер телефону, з якого плануєте здійснити платіж

4

Введіть код підтвердження з SMS

Оплати з мобільного захищені одноразовими кодами. Код для підтвердження надходитиме в SMS на ваш мобільний номер щоразу, коли ви будете здійснювати платіж.

Якщо ваш платіж вимагатиме/передбачатиме/включатиме додаткову комісію, інформація про це обов’язково буде вказана.

Для здійснення платежів з мобільного рахунку ви можете скористатися послугами нашого партнера EasyPay на сайті easypay.ua.

Обмеження щодо здійснення платежів:

  • мінімальна сума платежу – 1 грн;
  • «максимальна сума платежу (з урахуванням можливої комісії) – 3 000 грн;
  • «максимальна кількість операцій, на одні реквізити, не може перевищувати 3 операцій на добу»;
  • максимальна сума платежів протягом календарного місяця –  3 000 грн (включаючи комісію);
  • мінімальний залишок на балансі після здійснення платежу – 1 грн;
  • послуга доступна лише для клієнтів передплаченого зв’язку та з 01 квітня 2024 року доступна виключно для ІДЕНТИФІКОВАНИХ* клієнтів передплаченого зв’язку.
  • З 01 квітня 2024 року оплата з мобільного рахунку не буде доступна для послуг, які надаються не Оператором мобільного зв’язку. Ідентифіковані* користувачі передплаченого зв’язку зможуть користуватися лише послугою переказу коштів з мобільного рахунку на банківську картку.

* для реєстрації свого номеру абонента передплаченого зв’язку скористайтеся сервісом ДІЯ у My Vodafone, або завітайте до найближчого магазину Vodafone.

Юридичне пояснення:
під «Оплатою з мобільного рахунку» мається на увазі можливість повернення оператором невикористаних коштів споживачеві з використанням фінансових послуг, які надаються відповідно до вимог законодавства про платіжні системи та переказ коштів, у відповідності до п.76 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених ПКМУ від 11.04.2012 № 295.

Корисна інформація

Безпека

Безпека

Користуйтеся лише тими сервісами, про які можна знайти інформацію на офіційному сайті компанії

Щоб убезпечити свої мобільні кошти, запам’ятайте 2 простих правила:

  1. Нікому і ніколи не передавайте ОТР паролі, що приходять в SMS. Жодна служба будь-якої установи чи мобільного оператора не має права запитувати у вас цей пароль.
    Тож якщо у вас в телефонній розмові запитують OTP, можете класти слухавку, це точно шахраї.

  2. Також зверніть увагу, що ми не співпрацюємо з сервісами, які офіційно не працюють в Україні, такі як Webmoney, Qiwi чи Яндекс Деньги.

За якими ознаками можна визначити, що сайт, через який ви плануєте зробити переказ – справжній і офіційний

  1. Адреса сайту. Якщо вона виглядає ось так https://www.vodafone.ua – має національний домен верхнього рівня – .ua, це означає, що компанія підтвердила наявність у неї зареєстрованої торгової марки. Великі компанії завжди підтверджують її наявність.
  2. Дизайн, тексти та загальна структура сайту. Шахрайські сайти, що намагаються походити на офіційні сторінки, зазвичай мають застарілий дизайн, не оновлені логотипи, картинки, кольори також можуть відрізнятися від кольорів бренду. Скоріш за все, ніхто не буде перекладати сайт кількома мовами сайту. Тексти можуть мати велику кількість помилок.
  3. Блок з контактами та зворотнім зв’язком. Великі і середнього розміру компанії навряд чи будуть використовувати популярні поштові сервіси типу Gmail чи UKR.NET. Скоріш за все, пошта буде виглядати так (назва відділу/служби/функції, потім «@», назва компанії та домен «.ua». Наприклад, press@vodafone.ua. В українських телеком-операторів номер контакт-центру зазвичай один і починається з 0 800.